Alla inlägg under april 2008

Av Alexander - 18 april 2008 21:20

Hej!

Idag har jag varit i Danmark. Det blev min allra första utlandsresa, faktist! Jag, Mamma och Mormor var i Helsingör. Vi tog båten hit från Helsingborg. Oj, så spännande det var och oj så många blommor de sålde här. Titta bara.


Av Alexander - 15 april 2008 16:40

Äntligen blev Pappa och Mamma färdiga med mitt rum. Titta så fint det blev. Jag längtar tills jag själv kan gå.. så jag kan springa runt och busa här. Se så fin gunghäst jag fick i dop-present.

Av Alexander - 11 april 2008 21:19

Hej igen. Idag är det fredag. Jag har det så jobbigt med mina tänder. Tja, jag har inga tänder ännu men de är på gång. Det kliar och kliar, oj vad jobbigt det är. Som tur är har jag tandborsten och massor av bitringar till hjälp.

Av Alexander - 10 april 2008 15:00

Hej Alla Glada!

Nu känner jag på mig att våren är här för att stanna! Det är varmt och skönt i vagnen och jag älskar att sova i den! Oj, så mycket det finns att titta på, och så mycket att upptäcka. Jag är bara så nyfiken.

Idag kom Mormor på besök. Hon är så jätte rolig. Hej Mormor, se som jag ler till dig!

Av Alexander - 6 april 2008 18:02

Vill tacka alla snälla människor som kom till mitt dop och tittade. Vill även tacka för de fina presenterna jag fick idag.

Phu, nu skall jag vila lite efter den låånga dagen!

Av Alexander - 6 april 2008 12:35

Här är jag i kyrkan. Min Gudmor, Mamma och Pappa.

Av Alexander - 6 april 2008 10:59

Idag fick jag även två jättesnälla Gudföräldrar. Se så snälla de ser ut!

Av Alexander - 6 april 2008 10:50

Hej!

Idag fick jag mitt namn i kyrkan och jag har blivit döpt. Här är den fina kyrkan jag blev döpt i. Jag blev inte ledsen i kyrkan, utan jag tyckte det hela var en väldigt spännande upplevelse. Jag har aldrig varit i en kyrka tidigare, men där var väldigt fint.

Presentation

Omröstning

I vilket län bor du?
 Skåne
 Jämtlands
 Stockholms
 Västerbottens
 Norrbotten
 Uppsala
 Södermanlands
 Östergötalands
 Jönköpings
 Kalmar/Kronobergs
 Gotlands
 Blekinge
 Hallands
 Västra Götalands
 Värmlands
 Örebro
 Dalarnas
 Gävleborgs
 Västernorrlands
 Västmanlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards