Alla inlägg under mars 2009

Av Alexander - 29 mars 2009 11:38

Hej!


Nu har jag gått på dagis sedan januari månad. Det är jättekul där. Alla är jättesnälla och jag trivs som fisken i vattnet.  Men där är ett problem.. jag blir sjuk hela tiden så jag måste vara hemma med mamma. (Vilket också är roligt förstås) Fick en ny förkylning med feber igår. Detta är nog den femte på 2 månader. Jag fick vara frisk hela förra veckan så det var bra. Jag har haft 2 öroninflammationer också. Maj månad blir sista månaden på dagiset tyvärr, för nu skall mamma och pappa och jag flytta. Så snart blir det ett nytt dagis att lära känna... men inte förrän till hösten.  Mamma tycker att jag skall ha ett litet uppehåll med alla sjukdommar.

Snart är det påsk, hoppas att man får ett fint påskägg.

/Hälsningar från Alex

Presentation

Omröstning

I vilket län bor du?
 Skåne
 Jämtlands
 Stockholms
 Västerbottens
 Norrbotten
 Uppsala
 Södermanlands
 Östergötalands
 Jönköpings
 Kalmar/Kronobergs
 Gotlands
 Blekinge
 Hallands
 Västra Götalands
 Värmlands
 Örebro
 Dalarnas
 Gävleborgs
 Västernorrlands
 Västmanlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards