Alla inlägg den 31 december 2009

Av Alexander - 31 december 2009 22:10

   Nu är det snart år 2010. Året som har gått har varit ett spännande år. Jag har vuxit och blivit en liten pojke på 2 år. Jag kan nu borsta tänderna utan protester, sova bättre om nätterna, räkna till 10 (nästan i ordning), veckans alla dagar, hoppa, kasta boll, bitas (vilket jag inte får), städa, hitta månen, krama lillebror, låtsas ramla, matvägra, klättra, bygga med lego, svara i telefonen, sätta in nappen i lillebrors mun och mycket mycket annat. Nästa månad skall jag börja på dagis igen. 3 dagar i veckan, det skall bli spännande. I dag sköt pappa raketer, för det är nyårsafton. Jag tycket det var lite läskigt så jag ville gå in till mamma. Lillebror blev lite ledsen, men det gick snabbt över.

Ha en trevlig nyårsafton. Ses nästa år!

/Kram Alexander

Presentation

Omröstning

I vilket län bor du?
 Skåne
 Jämtlands
 Stockholms
 Västerbottens
 Norrbotten
 Uppsala
 Södermanlands
 Östergötalands
 Jönköpings
 Kalmar/Kronobergs
 Gotlands
 Blekinge
 Hallands
 Västra Götalands
 Värmlands
 Örebro
 Dalarnas
 Gävleborgs
 Västernorrlands
 Västmanlands

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards